Helikopterle Antalya’dan Pamukkale’ye uçarak, tatilimizin en keyifli günlerinden birini geçirdik. Antalya’dan düzenlenen günübirlik Pamukkale turlarını görünce arkadaşlarımızla birlikte bizde de gitme isteği uyandı ama tek sorun sabahın köründe yola çıkıp akşam geç saatte dönmek istemiyorduk ve ertesi gün yol yorgunluğuyla günümüzü dinlenerek boşa geçirmek istemiyorduk. Antalya’da gezebileceğimiz bir çok yeri gezmiştik ve hepimiz buraya kadar gelmişken Pamukkale travertenlerini de görmek ve oradaki antik havuzda yüzmek istiyorduk.

Pamukkale

İnternette nasıl en kısa yoldan Pamukkale’ye ulaşım gerçekleştirebiliriz diye araştırırken karşıma bir helikopter kiralama firması çıktı. İnternet sitesini incelediğimde kiralama yaparak Antalya’dan çeşitli yerlere helikopterle uçuş gerçekleştirdiklerini gördüm. Bizim için çok iyi bir seçenek çıkmıştı karşıma hem en kısa sürede ulaşımımızı gerçekleştirip günümüzü en verimli şekilde değerlendirebilecektik hem de yol yorgunluğumuz olmayacaktı. Helikopterle Antalya’dan Pamukkale’ye gidebileceğimizi umarak hemen helikopter firmasını aradım. Firmadan görüştüğüm arkadaş isteğimiz gün, sadece bize özel olarak helikopterle Antalya’dan Pamukkale’ye uçuş yapabileceğimizi söyledi.

Hızlı Ulaşım

Helikopterin modeli ve uçuş detayları hakkında detaylı bilgiler verdi. Bizi sabah istediğimiz saatte, özel bir araçla otelimizden alıp helikopter pistine götürecekler, oradan helikopterle Antalya’dan Pamukkale’ye uçacak ve bizi travertenlere yakın bir helikopter pistine bırakacaklardı. İndiğimiz helikopter pistinde yine özel bir araç bizi alıp travertenlere ve gezmek istediğimiz diğer yerlere götürecekti. Dönüşte de yine aynı şekilde uçuşumuzu gerçekleştirecektik. Arkadaşlarımızla karar vererek ertesi güne helikopterle Antalya’dan Pamukkale’ye uçuşumuz için işlemlerimizi yaptırdık.

Sabah kahvaltıdan sonra kararlaştırdığımız saatte firmanın özel aracı gelerek bizi otelimizden aldı ve helikopter pistine gittik. Çok güzel bir helikopter ve pilotumuz pistte bizi bekliyordu. Büyük bir heyecanla helikoptere bindik ve helikopterle Antalya’dan Pamukkale’ye uçuşumuz başladı. Hepimiz ilk başlarda biraz tedirgin olsakta sonrasında helikopterle uçmak çok keyifli bir hal aldı. Helikopterle Antalya’dan Pamukkale’ye uçmayı zamandan tasarruf etmek için tercih etmiştik ama uçuşumuz boyunca anladık ki bu da bir tur niteliğindeydi, hemde çok güzel bir tur… Geçtiğimiz her yeri havadan kuşbakışı gördük ve bir çok güzel manzaraya şahit olduk. Ayrıca helikopterle Antalya’dan Pamukkale’ye uçmak gerçekten olağanüstü keyifliydi…